
Regulamin zakupów w sklepie internetowym www.olwro.pl
Warunki ogólne:
Wszystkie zamówienia są przyjmowane poprzez sklep internetowy www.olwro.pl, którego właścicielem jest firma:
PHU Olwro
Jan Olech os. Borek 10F
64-510 Wronki
NIP 763-000-41-67
REGON 570029479
nr konta: 11 1240 3754 1111 0010 0881 9629
e-mail: poczta@olwro.pl
tel. 672543865, 604451044
Bezpośrednio po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mailem informację o jego przyjęciu.
Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie dotarcia do sklepu e-maila z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
Składając zamówienie bez rejestracji należy podać jednorazowo dane klienta, można również zarejestrować się na stronie sklepu i wypełnić wskazany na tej stronie formularz. Dokonując rejestracji konta i dalej dokonując zamówienia, zamawiający - wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz adres) w bazie www.olwro.pl i wykorzystanie ich zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926). Kupujący wyraża zgodę, aby jego dane osobowe były przetwarzane i wykorzystywane do celów realizacji zamówienia. Dane te będą przetwarzane wyłącznie dla potrzeb realizacji zamówienia, prowadzenia statystyk handlowych oraz polityki rabatowej dla stałych klientów. Dane znajdujące się w bazie sklepu nie będą udostępniane innym podmiotom. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, korekty tych danych oraz żądania usunięcia ich z bazy danych sklepu.
Do każdego zakupu dołączamy paragon lub fakturę VAT.
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (są cenami brutto). Zamówienia realizowane są wg kolejności ich napływania ( wg numerów zamówienia )
Termin realizacji zamówienia wynosi 3 dni robocze od daty potwierdzenia zamówienia i/lub zaksięgowaniu należności na koncie firmy, o ile przy potwierdzeniu zamówienia nie ustalono inaczej.
W przypadku gdy zostaną złożone zamówienia na większą ilość produktów, niż dysponujemy aktualnie na stanie magazynowym, skontaktujemy się z Klientem w celu omówienia warunków dostawy.
W przypadku produktów na specjalne zamówienie, niestandardowych lub trudno dostępnych sprzedawca może zażądać od osoby zamawiającej zaliczkę (uzgodnienia telefoniczne/e-mail).
Staramy się, aby opisy produktów oraz zdjęcia zamieszczone w sklepie były w jak największym stopniu odzwierciedleniem oferowanego towaru. W razie ewentualnych zmian dokonanych przez producenta, klient zostanie poinformowany telefonicznie. W przypadku wystąpienia błędów w opisie produktu, bądź podania błędnych parametrów, klientowi przysługuje roszczenie z tytułu niezgodności towaru z umową.
Warunki płatności:
Formy płatności:
- Przedpłata na konto firmy/ nr konta: 11 1240 3754 1111 0010 0881 9629
- zapłata przy odbiorze - za pobraniem u spedytora lub na poczcie
- poprzez płatności.pl
Warunki dostawy:
Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Przy zakupach od 1000zł (przy wpłacie na konto), koszty wysyłki ponosi firma Olwro.
Przesyłka zostanie dostarczona przez odrębną firmę świadczącą usługi spedycyjne (DPD lub DHL).
Czas realizacji zamówienia, to czas, który upływa od potwierdzenia złożenia zamówienia w przypadku pobrania lub zaksięgowania pieniędzy na koncie, do chwili wysłania zamówionych towarów do klienta.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za przekroczenie terminu dostawy wynikające ze strony kuriera/doręczyciela.
Reklamacje:
- Towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
- Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia.
- Podstawą reklamacji jest karta gwarancyjna oraz dowód zakupu w sklepie Olwro.
- W przypadku postępowania reklamacyjnego koszty wysłania produktu do sprzedającego oraz dostarczenia naprawionego przedmiotu z powrotem do kupującego ponosi sprzedawca
- Do uszkodzonego towaru proszę dołączyć krótką informację z opisem szkody.
- Klient po otrzymaniu przesyłki kurierskiej jest zobowiazany do rozpakownia jej w obecności kuriera w celu oceny,
czy nie doszło do uszkodzenia towaru podczas dostawy. W razie konieczności należy sporządzić w obecności spedytora protokół szkody, na podstawie którego będziemy dochodzić odszkodowania od spedytora. W przypadku braku protokołu szkody reklamacja będzie rozpatrywana w trybie standardowym.
Zwroty:
- Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
- Koszty odesłania zwracanego towaru ponosi klient.
- Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania lub posiadać jakichkolwiek uszkodzeń
- Towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu wraz z kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Wszyscy klienci sklepu www.olwro.pl zawsze mogą liczyć na naszą pomoc i serwis.
Swoje pytania i uwagi przesyłać można mailem na adres poczta@olwro.pl, gdzie możliwie szybko uzyskają Państwo odpowiedź na wszystkie zadawane pytania.