Towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia.
Podstawą reklamacji jest karta gwarancyjna oraz dowód zakupu w sklepie Olwro.
Towar reklamowany klient wysyła na swój koszt, sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Do uszkodzonego towaru proszę dołączyć krótką informację z opisem szkody.
Klient po otrzymaniu przesyłki kurierskiej jest zobowiazany do rozpakownia jej w obecności kuriera w celu oceny, czy nie doszło do uszkodzenia towaru podczas dostawy. W razie konieczności należy sporządzić w obecności spedytora protokół szkody, który będzie podstawą reklamacji. W przypadku braku protokołu szkody reklamacja będzie rozpatrywana w trybie standardowym.
Wszyscy klienci sklepu www.olwro.pl zawsze mogą liczyć na naszą pomoc i serwis. Swoje pytania i uwagi przesyłać można mailem na adres:poczta@olwro.pl, gdzie możliwie szybko uzyskają Państwo odpowiedź na wszystkie zadawane pytania.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.