
Regulamin zakupów w sklepie internetowym www.olwro.pl
Warunki ogólne:
Wszystkie zamówienia są przyjmowane poprzez stronę www.olwro.pl
Bezpośrednio po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mailem informację o jego przyjęciu.
Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie dotarcia do sklepu e -maila z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
W potwierdzeniu zamówienia klient zobowiązany jest podać swoje dane kontaktowe.
Do każdego zakupu dołączamy fakturę VAT. Prosimy o przesłanie w mailu potwierdzającym zamówienie danych potrzebnych do wystawienia faktury.
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (są cenami brutto). W przypadku zmiany cen przez producenta, klient zostanie poinformowany o tym fakcie przed przystapieniem do realizacji zamówienia.
Zamówienia realizowane są wg kolejności ich napływania ( wg numerów zamówienia )
Termin realizacji zamówienia wynosi od 1-3 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia i/lub zaksiegowaniu należności na koncie firmy, o ile przy potwierdzeniu zamówienia nie ustalono inaczej.
W przypadku gdy zostaną złożone zamówienia na wiekszą ilość produktów, niż dysponujemy aktualnie na stanie magazynowym, skontaktujemy się z Klientem w celu omówienia warunków dostawy.
Staramy się, aby opisy produktów oraz zdjęcia zamieszczone w sklepie były w jak największym stopniu odzwierciedleniem oferowanego towaru. W razie ewentualnych zmian dokonanych przez producenta, klient zostanie poinformowany telefonicznie. W przypadku braku akceptacji nowych parametrów klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia.
Warunki płatności:
Formy płatności:
-
Przedpłata na konto firmy. nr konta: 11 1240 3754 1111 0010 0881 9629
-
zapłata przy odbiorze - za pobraniem u spedytora lub na poczcie
-
poprzez płatności.pl
Warunki dostawy:
Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Przy zakupach od 1000zł (przy wpłacie na konto), koszty wysyłki ponosi firma Olwro.
Przesyłka zostanie dostarczona przez odrębną firmę świadczącą usługi spedycyjne (DPD lub DHL).
Czas realizacji zamówienia, to czas, który upływa od potwierdzenia złożenia zamówienia w przypadku pobrania lub zaksięgowania pieniędzy na koncie, do chwili wysłania zamówionych towarów do klienta.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za przekroczenie terminu dostawy wynikające ze strony kuriera/doręczyciela
Reklamacje:
- Towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
- Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia.
- Podstawą reklamacji jest karta gwarancyjna oraz dowód zakupu w sklepie Olwro.
- Towar reklamowany klient wysyła na swój koszt, sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Do uszkodzonego towaru proszę dołączyć krótką informację z opisem szkody.
- Klient po otrzymaniu przesyłki kurierskiej jest zobowiazany do rozpakownia jej w obecności kuriera w celu oceny,
czy nie doszło do uszkodzenia towaru podczas dostawy. W razie konieczności należy sporządzić w obecności spedytora protokół szkody, który będzie podstawą reklamacji. W przypadku braku protokołu szkody reklamacja będzie rozpatrywana w trybie standardowym.
Zwroty:
- Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie internetowym towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez konieczności podania przyczyny.
- Koszty odesłania towaru ponosi klient.
- Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania lub posiadać jakichkolwiek uszkodzeń
- Towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu wraz z kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu.
Wszyscy klienci sklepu www.olwro.pl zawsze mogą liczyć na naszą pomoc i serwis.
Swoje pytania i uwagi przesyłać można mailem na adres poczta@olwro.pl, gdzie możliwie szybko uzyskają Państwo odpowiedź na wszystkie zadawane pytania.